Бувають випадки, коли клієнт самостійно замовляє процесор і після його отримання, установки дзвонить з проблемою: "Ви мені продали неробочий процесор, він у мене не включається. На моєму старому все працює. Вставляю ваш – не запускається ПК". Візьміть до уваги той факт, що ми не продаємо неробочий товар або з помилками, кожен процесор запускався у нас і проходив тести. Тільки після цього наноситься наш фірмовий гарантійний стікер, а процесор виставляється на продаж.
У 90% випадків допомагають такі дії:
Перевірити ніжки сокета – всі повинні бути розташовані рівними рядами, не зігнуті або втоплені, без відхилень. У різних моделей процесорів задіяні різні контакти, тому один процесор може працювати при загнутих ніжках сокета, а інша модель вже не буде.
Якщо працює/запускається від 15 секунд до 1,5 хвилини і вимикається ПК, можливий перегрів і спрацьовує захист від високої температури. Потрібно перевірити нанесення термопасти – забагато термопасти не означає добре. Її варто наносити тонким шаром (в інтернеті багато інформації з цього питання). Важливо перевірити чи всі засувки системи охолодження справні і щільно (до упору) зафіксовані. Необхідно перевірити систему охолодження – якщо ефективність розрахована під процесор 35 W, а встановили процесор з виділенням тепла 110 W, то нормально працювати не буде. В такому випадку знадобиться міняти систему охолодження на більш потужну.
Це основні проблеми, які можливо перевірити/усунути в домашніх умовах з мінімальними знаннями ПК. Але все ж рекомендуємо звернутися до фахівців в сервісний центр з ремонту та обслуговування ПК. Це заощадить Ваш час і, можливо, кошти.