Бувають випадки, коли клієнт самостійно замовляє процесор і після його отримання, установки дзвонить з проблемою: "Ви мені продали неробочий процесор, він у мене не включається. На моєму старому все працює. Вставляю ваш – не запускається ПК". Візьміть до уваги той факт, що ми не продаємо неробочий товар або з помилками, кожен процесор запускався у нас і проходив тести. Тільки після цього наноситься наш фірмовий гарантійний стікер, а процесор виставляється на продаж.
Найперший крок - відключіть живлення від усіх накопичувачів у ПК (ССД чи НДД). Якщо цього не зробити, то при кожному невдалому запуску та примусовому відключенні ПК є шанс, що злетить операційна система. На початковому етапі підтвердження стабільної роботи достатньо, щоб ПК пропрацював без вильотів у БІОС +-5 хвилин.
У 90% випадків допомагають такі дії:
- Перевірити товар при отриманні, чи немає пошкоджень при транспортуванні (сильно збитий кут процесора або погнутий під кутом процесор).
- Перевірити чи підтримує даний процесор материнську плату - подивитися модель. Важливо! Шукайте саме модель процесора на сайті виробника материнської плати в сапорт аркуші по CPU і/або подивіться на сайті http://www.cpu-upgrade.com/ (іноді підходить різний степінг однієї моделі CPU).
- Перевірити контакти процесора на наявність забруднень – рекомендуємо протерти контакти до металевого мідного блиску "гумкою" для простого олівця (не торкаючись елементів живлення в центрі). Бруд можна видалити пензликом або старою зубною щіткою.
- Перевірити версію біоса – рекомендується в будь-якому випадку оновити до останньої. Бувають випадки коли материнська плата починає сприймати процесор лише після установки бета версії біоса (останньої або передостанньої, іноді потрібен відкат до більш ранньої версії біоса).
- Перевірити ніжки сокета – всі повинні бути розташовані рівними рядами, не зігнуті або втоплені, без відхилень. У різних моделей процесорів задіяні різні контакти, тому один процесор може працювати при загнутих ніжках сокета, а інша модель вже не буде.
- Якщо працює/запускається від 15 секунд до 1,5 хвилини і вимикається ПК, можливий перегрів і спрацьовує захист від високої температури. Потрібно перевірити нанесення термопасти – забагато термопасти не означає добре. Її варто наносити тонким шаром (в інтернеті багато інформації з цього питання). Важливо перевірити чи всі засувки системи охолодження справні і щільно (до упору) зафіксовані. Необхідно перевірити систему охолодження – якщо ефективність розрахована під процесор 35 W, а встановили процесор з виділенням тепла 110 W, то нормально працювати не буде. В такому випадку знадобиться міняти систему охолодження на більш потужну.
- Спробуйте поставити різну пам'ять по одній штуці та запустіть ПК. Були випадки, коли різна встановлена пам'ять не запускала ПК при заміні процесора, але зі старим працювала нормально.
Це основні проблеми, які можливо перевірити/усунути в домашніх умовах з мінімальними знаннями ПК. Але все ж рекомендуємо звернутися до фахівців в сервісний центр з ремонту та обслуговування ПК. Це заощадить Ваш час і, можливо, кошти.