Продавець Baton.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
4611 відгуків

Інтернет-магазин Батон відпочиває, щоб краще та швидше працювати. Зробіть замовлення та ми його оперативно опрацюємо та відправимо в найближчий робочий день. Вдалого дня та мирного неба!

Інтернет-магазин комп'ютерної техніки "Батон"
Контакти
Baton.uaКостенко Ілля Миколайович
Площа Івангородська 1а, Умань, Україна
+380 (97) 048-48-58
Інтернет-магазин, 9:00-18:00,Viber
+380 (93) 048-48-58
Інтернет-магазин, з 9:00 до 18:00
+380 (95) 048-48-58
Інтернет-магазин, з 9:00 до 18:00
+380 (97) 488-64-44
Магазин "Батон" в м. Умань
+380970484858
Мапа
+380 (97) 048-48-58
+380 (93) 048-48-58
+380 (95) 048-48-58

В мене не працює процесор! Що робити?

Бувають випадки, коли клієнт самостійно замовляє процесор і після його отримання, установки дзвонить з проблемою: "Ви мені продали неробочий процесор, він у мене не включається. На моєму старому все працює. Вставляю ваш – не запускається ПК". Візьміть до уваги той факт, що ми не продаємо неробочий товар або з помилками, кожен процесор запускався у нас і проходив тести. Тільки після цього наноситься наш фірмовий гарантійний стікер, а процесор виставляється на продаж.

Найперший крок - відключіть живлення від усіх накопичувачів у ПК (ССД чи НДД). Якщо цього не зробити, то при кожному невдалому запуску та примусовому відключенні ПК є шанс, що злетить операційна система. На початковому етапі підтвердження стабільної роботи достатньо, щоб ПК пропрацював без вильотів у БІОС +-5 хвилин.

У 90% випадків допомагають такі дії:

  • Перевірити товар при отриманні, чи немає пошкоджень при транспортуванні (сильно збитий кут процесора або погнутий під кутом процесор).
  • Перевірити чи підтримує даний процесор материнську плату - подивитися модель. Важливо! Шукайте саме модель процесора на сайті виробника материнської плати в сапорт аркуші по CPU і/або подивіться на сайті http://www.cpu-upgrade.com/ (іноді підходить різний степінг однієї моделі CPU).
  • Перевірити контакти процесора на наявність забруднень – рекомендуємо протерти контакти до металевого мідного блиску "гумкою" для простого олівця (не торкаючись елементів живлення в центрі). Бруд можна видалити пензликом або старою зубною щіткою.
  • Перевірити версію біоса – рекомендується в будь-якому випадку оновити до останньої. Бувають випадки коли материнська плата починає сприймати процесор лише після установки бета версії біоса (останньої або передостанньої, іноді потрібен відкат до більш ранньої версії біоса).
  • Перевірити ніжки сокета – всі повинні бути розташовані рівними рядами, не зігнуті або втоплені, без відхилень. У різних моделей процесорів задіяні різні контакти, тому один процесор може працювати при загнутих ніжках сокета, а інша модель вже не буде.
  • Якщо працює/запускається від 15 секунд до 1,5 хвилини і вимикається ПК, можливий перегрів і спрацьовує захист від високої температури. Потрібно перевірити нанесення термопасти – забагато термопасти не означає добре. Її варто наносити тонким шаром (в інтернеті багато інформації з цього питання). Важливо перевірити чи всі засувки системи охолодження справні і щільно (до упору) зафіксовані. Необхідно перевірити систему охолодження – якщо ефективність розрахована під процесор 35 W, а встановили процесор з виділенням тепла 110 W, то нормально працювати не буде. В такому випадку знадобиться міняти систему охолодження на більш потужну.
  • Спробуйте поставити різну пам'ять по одній штуці та запустіть ПК. Були випадки, коли різна встановлена ​​пам'ять не запускала ПК при заміні процесора, але зі старим працювала нормально.

Це основні проблеми, які можливо перевірити/усунути в домашніх умовах з мінімальними знаннями ПК. Але все ж рекомендуємо звернутися до фахівців в сервісний центр з ремонту та обслуговування ПК. Це заощадить Ваш час і, можливо, кошти.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner