Продавець Интернет-магазин компьютерной техники "Батон" розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3243 відгуків
ПРОМ оплатой 5% ЗСУ, деталі   https://prom.ua/ua/sc/help-zsu
Інтернет-магазин комп'ютерної техніки "Батон"
Контакти
Інтернет-магазин комп'ютерної техніки "Батон"Костенко Ілля Миколайович
Площа Івангородська 1, Умань, Україна
+380 (97) 048-48-58
Інтернет-магазин, 9:00-18:00,+Viber
+380 (93) 048-48-58
Інтернет-магазин, з 9:00 до 18:00
+380 (95) 048-48-58
Інтернет-магазин, з 9:00 до 18:00
+380 (67) 935-30-73
з 9:00 до 18:00, +Viber
+380 (97) 488-64-44
Магазин "Батон" в м. Умань
+380970484858
Мапа
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380 (97) 048-48-58
+380 (93) 048-48-58
+380 (95) 048-48-58

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Гарантія/обмін/повернення 1) Ми не відправляємо неробочий чи проблемний товар – кожен процесор, оперативна пам'ять чи інші комплектуючі пройшли перевірку, запускалися, проходили тест. 2) На весь товар у магазині Baton.ua надається час на перевірку/обмін/повернення та гарантія. Терміни вказані у кожному оголошенні. 3) Відправлення товару обміну/повернення/гарантії здійснюється зо рахунок покупця, крім помилок з нашого боку. 4) При поверненні товару повернення коштів надходить на картку банку покупця. 5) При поверненні повинен бути збережений товарний вигляд, без "важких" слідів використання, механічно не поламаний, без збитих елементів, без слідів перегріву або ураження електрикою, без потрапляння рідин, гарантійний стікер повинен бути неушкодженим, збережений комплект постачання. 6) Після отримання товару проводиться повторний тест, якщо зауважень немає – проводиться заміна на аналогічний товар чи повернення коштів. 7) Після 14 днів товар на повернення/обмін не приймається.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner