Продавець Интернет-магазин компьютерной техники "Батон" розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
2370 відгуків
Увага! Відновили відправку замовлень Укрпоштою!
Інтернет-магазин комп'ютерної техніки "Батон"
Контакти
Інтернет-магазин комп'ютерної техніки "Батон"Костенко Ілля Миколайович
Площа Івангородська 1, Умань, Україна
+380 (97) 048-48-58
Офіс, з 9:00 до 18:00, +Viber
+380 (93) 048-48-58
Офіс, з 9:00 до 18:00
+380 (95) 048-48-58
Офіс, з 9:00 до 18:00
+380 (67) 935-30-73
з 9:00 до 18:00, +Viber
+380 (97) 488-64-44
Магазин "Батон" в м. Умань
+380970484858
Мапа
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380 (97) 048-48-58
+380 (93) 048-48-58
+380 (95) 048-48-58

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Гарантія/Обмін/Повернення 1) Ми не відправляємо неробочий або проблемний товар – кожен процесор, оперативна пам'ять або інші комплектуючі перевіряються, запускаються, проходять тест. 2) На весь товар в магазині Baton.ua надається час на перевірку/обмін/повернення і гарантія. Терміни вказані в кожному оголошенні. 3) Відправлення товару для обміну/повернення/гарантії здійснюється за рахунок покупця, крім випадків помилок з нашого боку. 4) При поверненні товару повернення коштів здійснюється на карту покупця. 5) При поверненні повинен бути збережений товарний вигляд, без "важких" слідів використання, механічних пошкоджень, збитих елементів, слідів перегріву або ураження електрикою, без потрапляння рідин. Гарантійний стікер має бути неушкодженим, збережений комплект поставки. 6) Після отримання товару проводиться повторний тест, якщо зауважень немає – проводиться заміна на аналогічний товар або повернення коштів. 7) Після 14 днів товар на повернення/обмін не береться.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner